Case

Employer branding campagne voor BM Center

Vol gas richting nieuwe collega’s

Advertising
Employer Branding

Bij BM Center draait alles om passie, techniek én motorgekte — en dat mochten we letterlijk in beeld brengen. Voor hun employer branding campagne schakelden we een versnelling hoger.

Samen maakten we twee krachtige wervingsvideo’s:
– Eén voor sales advisors: mensen met pit en passie voor klanten en motoren
– Eén voor service techniekers: handen uit de mouwen, hoofd bij de details

Geen klassieke vacaturepraat, maar echte sfeerbeelden, collega’s in actie, en natuurlijk ook Winston, de viervoetige mascotte die elke sollicitant persoonlijk verwelkomt 🐶

Van motorolie tot merkverhaal
We kozen bewust voor storytelling die past bij de BM Center cultuur: toegankelijk, energiek en met oog voor kwaliteit. De video’s werden ingezet via social media advertising en op een landingspagina op maat, waar geïnteresseerden zich makkelijk konden aanmelden.

Met deze campagne bewees BM Center dat rekruteren meer is dan een jobtekst — het is emotie, beleving en drive. Exact waar wij ook warm van worden.

Andere cases

thumbs up emoji icon
Bekijk alle cases

Employer branding voor Declerck Schrijnwerk

Contentcreatie voor Immo Francois

Employer branding campagne voor BM Center